Het Dorpsontwikkelingsplan van Kelpen-Oler.

Als Dorpsraad maken wij ons al jaren sterk voor de ontwikkeling van ons dorp, voor de leefbaarheid binnen onze kleine kern en passende woonruimte voor jong en oud.

Vanuit deze doelstelling is een werkgroep ontstaan welke zich, met behulp van inwoners, heeft gericht op het aspect Wonen. Want er is al jaren grote behoefte aan woonruimte binnen onze kern. Hieruit is de huidige Stichting Wonen Kelpen-Oler (SWKO) ontstaan. Welke nog altijd in nauw contact staat met ons als Dorpsraad. Samen maken wij ons sterk voor een duurzame ontwikkeling van ons dorp!

Integraal Dorpsontwikkelingsplan 2023

De SWKO heeft een Integraal Dorpsontwikkelingsplan (iDOP) samengesteld. Welke is overhandigd aan de Gemeente Leudal in 2023.

Voor informatie hierover verwijzen wij u naar de website van deze stichting: www.kelpen-oler.nl